Poradna TP-Link TL-WR841ND

Autor: Anonym | Vloženo: 07.02.2012 000 12:26 | Témata: Poradna TP-Link TL-WR841ND

Anonym

Nejde internet

Prosím poraďte někdo už jsem zoufalá. Router mám správně zapojený i nainstalovaný ale internet nejde ani na pc ani na noteboku.

  • Jakub Hejduk

    Jakub Hejduk

    7. února 2012 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    A jste si jistá, že ho máte opravdu správně nastavený? Zkuste si otevřít příkazovou řádku a tam napsat ipconfig /all tím se vám vypíšou všechna připojení a zkontrolujte, zda máte správně přidělenou IP adresu od routeru. Většinou tam bývá 192.168.x.x pokud byste jí měla špatně, může to vypadat takto 169.254.x.x Zkontrolujte, jestli máte dobře nastavené přidělování IP adresy, počítač či notebook jí musí získávat od DHCP serveru, nikoliv, že bude v počítači pevně nastavená. Další problém může být, jestli router dostane IP adresu od vašeho providera(poskytovatele). Může to být více věcí, těžko říct takhle na dálku. Máte kabel z modemu/antény ve správném portu na routeru? Měl by být v portu WAN, ostatní kabely, tzn. k počítači budou v portech LAN. Zkuste tohle zkontrolovat, když by to pořád nešlo, tak sem znovu napište

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (1)
    • Anonymní uživatel

      8. února 2012 - Anonymní uživatel

      Bohužel. Vše zkontrolováno ale jakmile zapojím kabely tak jak mají být tak internet nejde.


    • Jakub Hejduk

      8. února 2012 - Jakub Hejduk

      Ještě mě napadlo, pokud máte před routerem modem, tak on si pamatuje pouze jednu MAC adresu, na kterou může internet "posílat". Tzn. zkusil bych vypnout obě zařízení, správně zapojit a pak zapnout. Třeba se chytí. Pokud ani tohle, tak bych zkusil udělat factory reset a znovu vše nastavit a postupovat po krocích. Tzn. nejdříve nastavit DCHP server, pak WAN a vyzkoušet, zda-li funguje připojení přes metaliku. Přitom bych sledoval kontrolky jak na modemu tak na routeru, jestli bliká wan a spol.


    • Anonymní uživatel

      9. února 2012 - Anonymní uživatel

      Zkoušela jsem vše několikrát a pořád nic. Už vážně nevím


    • Jakub Hejduk

      9. února 2012 - Jakub Hejduk

      Jedině mě napadá, jestli nemáte internet na specifickou MAC adresu síťového zařízení. V tom případě by se MAC adresa zařízení, na kterém internet fungoval musela naklonovat na router, pak by to mělo fungovat. Ale to jen v případě, že by se jednalo o toto. Jak jste měla předtím internet, myslím zapojení. A vy máte do paneláku připojení optikou, nebo máte někde baráček a na něm anténu? A kdo je váš poskytovatel/provider internetu?


    • Anonymní uživatel

      10. února 2012 - Anonymní uživatel

      Mám anténu na baráku a internet máme myslím od inet home pořád mění názvy takže nevím


    • Jakub Hejduk

      11. února 2012 - Jakub Hejduk

      Zkusil bych je kontaktovat, takhle na dálku se to nedá řešit, myslím, že když k vám přijede technik a podívá se na to, tak to bude nejlepší.


  • Radek Chvíla

    Radek Chvíla

    18. února 2012

    Měl jsem uplně stejný problém a ve stavu absolutní zoufalosti už tento router málem letěl z okna :D Ale podařilo se mi ho nakonec rozchodit. Problém jsem vyřešil tak, že jsem se v uživatelském rozhraní klikl na položku network dále LAN a změnil jsem defaultní LAN IP ze 192.168.1.1 na 192.168.x.1 (x je jakékoliv číslo od 2 do 254, dal jsem save načež se rozjel reboot routeru a poté už vše fungovalo jak mělo.

    S pozdravem

    Radek Chvíla

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      18. února 2012 - Anonymní uživatel

      Já jsem už ze zoufalství zavolala technika a ten měl za 10 minut vše hotové.


    • Jakub Hejduk

      19. února 2012 - Jakub Hejduk

      Ano, je možné, že tam vznikala kolize v síti, tzn. že byl špatně nastavený DHCP server a klientovi přiřadil IP adresu, která shodou okolností odpovídala IP adrese routeru.


    • Anonymní uživatel

      19. února 2012 - Anonymní uživatel

      Nejspíš jo já tomu moc nerozumím. Každopádně musel vypojit modem a teď máme jen router


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.